همراه با افتتاح باشگاه هوش تجاری ایران (بهتا) و برگزاری مسابقه کتاب، پایان نامه و ایده برتر در حوزه هوش تجاری و نمایشگاه جنبی
داوری زود هنگام مقالات در کنفرانس همراه با جوایز نفیس به برگزیدگان بخش مقالات و مسابقه کنفرانس
همراه با افتتاح باشگاه هوش تجاری ایران (بهتا) و برگزاری مسابقه کتاب، پایان نامه و ایده برتر در حوزه هوش تجاری و نمایشگاه جنبی
داوری زود هنگام مقالات در کنفرانس همراه با جوایز نفیس به برگزیدگان بخش مقالات و مسابقه کنفرانس
فناوری هوش تجاری چیست؟
هوش تجاری (هوش کسب و کار) اصطلاحی است که شامل ابزارها، زیرساخت ها ، برنامه های کاربردی و بهترین عملیاتی است که دسترسی و تحلیل اطلاعات را برای ارتقاء و بهینه سازی تصمیم گیری ها و عملکرد سازمان ممکن می سازد و سازمان را قادر می سازد به جمع آوری داده از سیستم های داخلی و منابع خارجی بپردازد. آن ها را برای تحلیل آماده سازی کند. جست و جو و یافتن پاسخ برای سوالات را روی این داده ها توسعه داده و اجرا کند. گزارش ها ، داشبوردها و داده های تصویری را برای ارائه ی اطلاعات تحلیلی برای سطوح مختلف شرکت ازسطوح بالای تصمیم گیری تا سطوح عملیاتی ارائه نماید. از اهداف هوش تجاری می توان به : 1-درک نقاط قوت و ضعف داخلی و خارجی سازمان 2-درک ارتباط بین داده های مختلف برای تصمیم گیری بهتر 3-تشخیص فرصت ها برای نوآوری 4- کاهش هزینه و گسترش و استقرار بهینه ی منابع، اشاره نمود.
محورهای اصلی کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری
داشبوردها و گزارش های مدیریتی هوشمند
هوش تجاری (Data quality -Fast data- Self service )
داده کاوی (Text mining,Web mining,Big data mining ,..) و روش هاي پيش بيني
شاخص های کلیدی عملکرد در هوش تجاری (ماهیت شاخص های کلیدی عملکرد، نحوه ی تعیین شاخص ها و...)
مزیت رقابتی حاصل از استقرار سیستم های هوش تجاری در سازمان ها
فرهنگ سازمانی برای استقرار موفق هوش تجاری در سازمان
راهکارهای تسریع گسترش فناوری هوش تجاری در ایران
تاریخ های مهم کنفرانس ملی کاربری سازی هوش تجاری
روز تا آخرین مهلت اصلاح مقالات
24 آبان ماه 1396
روز تا آخرین مهلت ثبت نام حضور کنفرانس
26 آبان ماه 1396
روز مهلت ثبت نام کارگاه های آموزشی
1 آذر 1396
روز تا زمان برگزاری کنفرانس
2 آذر ماه 1396
حامیان کنفرانس ملی کاربری سازی هوش تجاری
![]() دانشگاه علوم پزشکی اصفهان |
![]() دانشگاه پیام نور |
![]() دانشگاه Bharath |
![]() Aligarh Muslim University, India |
![]() موسسه آموزش عالی فارابی |
![]() پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی |
![]() مجتمع فنی تهران |
![]() موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
![]() سازمان فناوری اطلاعات ایران |
![]() سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور استان اصفهان |
![]() سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان |
![]() استانداری تهران |
![]() استانداری اصفهان |
![]() شهرداری اردبیل |
![]() سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه |
![]() نمایشگاه تراکنش ایران |
![]() مرکزفابا، مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک |
![]() انجمن تعالی کسب و کار ایران |
![]() شرکت کارت اعتباری ایران کیش |
![]() انجمن علمی مدیریت دانش ایران |
![]() انجمن مدیریت آموزشی ایران |
![]() بانک صنعت و معدن |
![]() بانک مسکن |
![]() اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر |
![]() انجمن علمی تعاون ایران |
![]() مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء |
![]() مهندسین مشاور آزمونه فولاد |
![]() انتشارات آتی نگر |
![]() نارین تک فرتاک |
![]() انجمن انفورماتیک ایران |
![]() انجمن همبستگی فرزندان شاهد وایثارگر استان اصفهان |
![]() شرکت فن آوران آتیه صنعت و معدن |
![]() انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران |
![]() شرکت فولاد هرمزگان |
![]() پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد |
![]() موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی |
![]() توربوتک |
![]() هایکو |
![]() آروین پیشتازان جهان گستر |
![]() گروه تولیدی درنا |
![]() چای محفل |
استاد دانشگاه علم وصنعت ایران
رییس انجمن مدیریت آموزشی ایران
موضوع: کاربرد داده کاوی در علوم آموزشی
مدیرعامل مرکز فابا و دبیرکل رویداد ITE
معاون پژوهشی دانشگاه ایوان کی
.
مدیر دانشکده مدیریت دانشگاه بیهارات هند
رییس هیئت مدیره شرکت مهندسی آلا
موضوع: معرفی باشگاه هوش تجاری ایران (بهتا)
هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس
موضوع: کاربرد داده کاوی در صنعت مالی و بانکداری
مشاور ارشد فناوری اطلاعات سازمانها
موضوع: کاربرد هوش تجاری در حوزه بهداشت و درمان
مشاور ارشد هوش تجاری صنعت بانکداری
برنامه های جانبی کنفرانس
باشگاه هوش تجاری ایران (بهتا) جامعه ای از متخصصین و علاقمندان حوزه ی هوش تجاری است که می کوشد بستر تخصصی مناسب را برای پیادهسازی مفاهیم هوش تجاری درصنعت کشور ایجاد کند.
ارائه ی خدمات مشاوره ای به صنعت، انجام پروژههای دادهکاوی تجاری، برگزاری سمینارها و دورههای آموزشی موردنیاز مراکز، ارائه ی مفاهیم و اطلاعات علمی و ایجاد بستری برای ارتباط متخصصین هوش تجاری از جمله فعالیتهای این انجمن است.
برگزاری کارگاه های آموزشی در رابطه با گرایش های مختلف هوش تجاری بر اساس اعلام درخواست شرکت کنندگان و با تدریس اساتید معتبر بین المللی
معرفی دستاوردهای سازمان های دولتی در نمایشگاهی که در حاشیه ی کنفرانس برگزار خواهد شد و امکان ثبت نام و دریافت غرفه برای کلیه ی سازمان های دولتی
برگزاری میزگردهایی با حضور متخصصین BI و مدیران و صنعت گران به منظور افزایش تعامل مدیران و کارشناسان هوش تجاری و بررسی چالش های پیاده سازی هوش تجاری در صنایع مختلف
برگزاری مسابقه های
کتاب برتر در حوزه هوش تجاری
پایان نامه برتز در حوزه هوش تجاری
ایده برتر در حوزه هوش تجاری
با اهدای تندیس و جایزه ی نقدی به نفرات برگزیده
اطلاعات لازم در مورد کنفرانس
ساختار سازمانی
اخبار
زمان بندی برنامه
پذیرش و افتتاحیه کنفرانس
تلاوت قرآن - سرود ملی
سخنرانی دبیر شورای سیاست گزاری کنفرانس(جناب آقای امیر عباس صفری)
موضوع سخنرانی: معرفی شرکت مهندسی تحلیل گران نرم افزاری آلا و بهتا
سخنرانی دبیر علمی کنفرانس (جناب آقای دکتر جواد وحیدی)
موضوع سخنرانی: معرفی کنفرانس و دستاوردهای آن
سخنرانی معاون پژوهشی دانشگاه ایوان کی(جناب آقای دکتر نیما فرجیان)
موضوع سخنرانی: معرفی دانشگاه ایوان کی و کاربرد هوش تجاری در سازمانها
سخنرانان کلیدی
سخنرانی مدیر عامل مرکز فابا ،جناب آقای دکتر محمد مراد بیات
موضوع سخنرانی: معرفی فعالیتهای مشترک بهتا و فابا
سخنرانی رییس انجمن مدیریت آموزشی ایران، جناب آقای دکتر محمد رضا بهرنگی (چهره ماندگار)
موضوع سخنرانی: کاربرد هوش تجاری در حوزه آموزش
سخنرانی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، سرکار خانم دکتر طاهره صاحب
موضوع سخنرانی: کاربرد هوش تجاری در حوزه مالی
پذیرایی میان وعده
سخنرانی مدیر دانشکده مدیریت دانشگاه بیهارات هند، جناب آقای دکتر کومار
موضوع سخنرانی: جایگاه هوش تجاری در عرصه بین الملل
سخنرانی جناب آقای دکتر حمیدرضا ثابت مقدم، مشاور ارشد هوش تجاری صنعت بانکداری
موضوع سخنرانی: کاربرد هوش تجاری در صنعت بانکداری
سخنرانی مشاور ارشد فناوری اطلاعات سازمان ها، جناب آقای دکتر محمد شریفی
موضوع سخنرانی: کاربرد هوش تجاری در حوزه پزشکی و سلامت
اهدای تندیس و جوایز
نهار و نماز
ساعت 13 الی 14:15 کارگاه ارایه مقالات یک: کارگاه استراتژی تجاری جهت هوشتجاری
ساعت 14:15 الی 15:30 کارگاه ارایه مقالات دو: کارگاه تحلیل هوشمند کلان داده ها
پذیرایی میان وعده
ساعت 15:45 الی 17:00 کارگاه یادگیری عمیق
ساعت 17:00 الی 18:15 کارگاه پروژه عملی ساخت داشبورد هوشمند
انجام مصاحبه ها و عکس های یادگاری
پلن های اسپانسری
1. حضور نماینده حامی در شورای سیاستگذاری
2. اختصاص غرفه در نمایشگاه
3. قرارگرفتن کاتالوگ و هدیه حامی در پکیج اصلی کنفرانس
4. قرار گرفتن پرچم تبلیغاتی حامی در سالن اصلی برگزاری
5. درج لوگوی حامی در لوح فشرده کنفرانس
6. امکان پخش تیزر تبلیغاتی حامی در کنفرانس
7. اختصاص 15 دقیقه سخنرانی کاربردی به نماینده حامی(با تایید متن سخنرانی کمیته علمی)
8. امکان تخصیص بخشی از حمایت مالی حامی بهصورت جایزه برای اهدا به برگزیدگان با ذکر این مطلب در افتتاحیه و اختتامیه
9. درج تیزر تبلیغاتی حامی در لوح فشرده کنفرانس
10. امکان ارایه کارگاه آموزشی در کنفرانس
11. اعطای تندیس ویژه کنفرانس به حامی کنفرانس
12. درج لوگوی حامی در تبلیغات محیطی کنفرانس
13. درج لوگوی حامی در بروشور نهایی کنفرانس
14. درج لوگوی حامی در پوستر و خبرنامه کنفرانس
15. درج نام و عنوان حامی روی جلد لوح فشرده کنفرانس
16. درج لوگو و لینک وبسایت حامی در وبسایت کنفرانس
17. ثبت نام رایگان 7 نفر از نمایندگان حامی برای شرکت در کنفرانس
1. امکان تخصیص بخشی از حمایت مالی حامی بهصورت جایزه برای اهدا به برگزیدگان با ذکر این مطلب در افتتاحیه و اختتامیه
2. درج تیزر تبلیغاتی حامی در لوح فشرده کنفرانس
3. امکان ارایه کارگاه آموزشی در کنفرانس
4. اعطای تندیس ویژه کنفرانس به حامی کنفرانس
5. درج لوگوی حامی در تبلیغات محیطی کنفرانس
6. درج لوگوی حامی در بروشور نهایی کنفرانس
7. درج لوگوی حامی در پوستر و خبرنامه کنفرانس
8. درج نام و عنوان حامی روی جلد لوح فشرده کنفرانس
9. درج لوگو و لینک وبسایت حامی در وبسایت کنفرانس
10. ثبت نام رایگان 5 نفر از نمایندگان حامی برای شرکت در کنفرانس
1. اعطای تندیس ویژه کنفرانس به حامی کنفرانس
2. درج لوگوی حامی در تبلیغات محیطی کنفرانس
3. درج لوگوی حامی در بروشور نهایی کنفرانس
4. درج لوگوی حامی در پوستر و خبرنامه کنفرانس
5. درج نام و عنوان حامی روی جلد لوح فشرده کنفرانس
6. درج لوگو و لینک وبسایت حامی در وبسایت کنفرانس
7. ثبت نام رایگان 3 نفر از نمایندگان حامی برای شرکت در کنفرانس
1. درج لوگوی حامی در پوستر و خبرنامه کنفرانس
2. درج نام و عنوان حامی روی جلد لوح فشرده کنفرانس
3. اهدای لوح تقدیر از سوی برگزارکنندگان به حامی
4. درج لوگو و لینک وبسایت حامی در وبسایت کنفرانس
5. ثبت نام رایگان 2 نفر از نمایندگان حامی برای شرکت در کنفرانس
نشانی دبیرخانه :
تهران خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر خیابان شهید عربعلی کوچه هفتم پلاک 7 طبقه سوم
شماره های تماس:
09103104065
02188530873
پست الکترونیک:
info@biconf.ir